Relacja z 1 Rocznicowego Twilightmeetu

Meet większy jak by nie patrzeć bo niby 3 dniowy ale niekoniecznie. W piatek tylko spaliśmy w Sobote chodziliśmy po panelach a w niedziele zbieraliśmy się i też w zasadzie spaliśmy. Ale dobra tego spania było i tak niewiele bo tyle znajomych tam było że spać się nie dało. Tak więc zaczynajmy!

A więc ruszyliśmy z Zielonej Góry o 14:05 dokładnie pociągiem relacji Zielona Góra <-> Poznań Główny który też był naszym celem. Około 16 dotarliśmy tam i przeszliśmy się po galerii bo nie mieliśmy co zrobić. O 16:35 mieliśmy pociąg IC „Pomorzanin” który był bardzo nowym i nowoczesnym (sic!) pociągiem taboru PKP. Już stojąc na stacji widać było że będzie to wygodna podróż co było raczej ważne bo 6 godzin jednak będziemy nim jechać. Weszliśmy do odpowiedniego wagonu znaleźliśmy miejsca i…. no własnie

Albo system zamawiania biletów jest tak zepsuty albo ktoś po prostu nie umie go dobrze napisać (albo poprawić). „Wylosowało” nam siedzenia obok siebie. Ale plecami… Tak więc bo paru rozmowach udało się nam usiąść obok siebie ale gdyby nie mili ludzie to było by ciężko. Tak więc usiedliśmy i zaczęliśmy jechać. Po drodze ja próbowałem składać już naszą kochaną szkolną gazetke Paradox ale jak co miesiąc nie miałem na tyle materiałów to stwierdziłem że „Bede grał w gre” i zagrałem pare rundek w Worms Armagedon :P. Po tym i macter skończył prace nad Equestria Times i zaczęliśmy dyskutować kto już będzie, kto się wybiera i kogo zabraknie na TwilightConie, i w zasadzie już do gdańska tak gadaliśmy o dziwnych rzeczach. Gdzieś w trakcie pisałem z ScarletShade gdyż miał z nami na Con jechać spod PKP.

Po dojechaniu to „Gdańsk Główny” wysiedliśmy i poszliśmy co nie co zjeść. Tam też spotkaliśmy się ze Scarletem i poszliśmy na przystanek aby kupić bilety na autobus i dojechać do szkoły w której odbywał się Con. Na przystanku spotkaliśmy się z osoba której nicku nie pamiętam ale jak się przypomni to go tu wstawię (pamieć mam krótką niestety) i razem w 4 osoby zapakowaliśmy się do autobusu i pojechaliśmy.

Po dojechaniu i przejściu kawałek pod szkolę która okazała się być połączona z Kościołem (Taka tam szkółka przykościelna) i szukaliśmy wejścia. Ale nie znaleźliśmy go więc dzwonimy do Mkxd i się pytamy gdzie tu jest wejście. Ale się nie dogadaliśmy i po rundce w koło musiał po nas wyjść. Było dosyć młoda godzina (coś koło 20:30-21) więc wszyscy weseli gadaliśmy, śpiewaliśmy, graliśmy i co tam jeszcze było.

Najciekawsza część to ta w której Red Traveler i Macter4 zamówili pizze a nie wyrobili się z dowozem przed 22 (obiekt wtedy jest zamykany). Wciągali ją przez okno przy pomocy Torby i paska ale to już ich się pytajcie o szczegóły bo to co jest na afterach i beforach na nich zostaje (mój głos też tam został). Tak czy inaczej było nas tam coś koło 15-20 osób i no nie powiem bawiliśmy się bardzo dobrze.

Koło 7:40 wyszliśmy (ja, Macter i RedTraveler) do sklepu na śniadanie po czym wróciliśmy i zeszliśmy do „pokoju oczekiwań” czyli sali Twilight Dużej (prawej) przeczekać na akredytacje. Tam też się sporo ludzi zebrało więc też można było pogadać lub pospać. Po jakiś 20-40 minutach (Kto patrzy na zegarki jak się gada) Pan MKXD wygonił nas na dwór w oczekiwaniu na karedytację. Długie oczekiwanie na akredytacje a ciepło nie było. Mimo że byłem Helperem IT z RadiaYaY (Niestety nie zmieściło się na idencie więc dostałem zwykłego helpera i osobno radioyay) to nie mogłem nawet pomóc przy akredytacji a widać było że się nie wyrabiają. Tak czy inaczej opierdzielam helpera i Skradacza że tak wolno 😛

Po dosyć długiej akredytacji rozpoczęła się ceremonia otwarcia która przebiegła już bez problemów. Prelegenci jak zawsze byli rozgadani. Ochrona jak zawsze (nie)miła (Choć znając Fullsounda to jak nie łamiesz regulaminów to będzie dobrze) a Organizatorzy jak zawsze zabiegani. Jakiś czas po ceremoni wszyscy wywalili MK do spania bo się wygadał że nie śpi od 3 dni tak więc nie był dostepny ale Dzielni helperzy i reszta organizacji dawała jak najbardziej rade.
Pic
Ja zdecydowanie nie wiem za co oni hejtowali helperów. Jak obserwowałem ich to wszyscy bardzo dobrze wykonywali swoje obowiązki  Szczególnie że tu było tak na prawdę więcej zamieszania z przerzucaniem ludzi z rana niż jako takiego ogarniania. (No chyba że mnie coś ominęło ale chciałem być wszędzie i nigdzie jednocześnie aby dostarczyć sobie jak najwięcej materiału na pisanie tego artykułu.)

Były też w sprzedaży Tacos (w sali sonaty chyba dystrybuowali je) ale nie załapałem się nawet na nie bo były tak dobre że rozeszły się przed 12. Oczywiście było też pełno stanowisk ze sprzedawcami (Angel99%, RedTraveler, SpidiMarketVon,Tosty na ciepło bo 2zł, Rysunki i loterie, 3 szklanki mąki.. a nie to nie tu) Więc można było się zaopatrzyć dosyć mocno w staff z kucykami. (Ja sam kupiłem sobie torbę z Octavią idealną na meeta bo jest mała ale jednak pojemna.)

Jako że były 3 sale na jednym piętrze to łatwo było przenieść się pomiędzy salami o ile nie chcieliśmy przejść do Sal Twilightowych ponieważ one były w innej cześći budynku trzeba było przejść przez dwór lub przez łącznik na 3 piętrze. Było to w miare dobrze zaplanowane ponieważ osoby które wiedziały że nie ma dla nich nic interesującego na Twilight nie musiały się tam pałetać i słuchać np Janica który mówił przez 3h o Rainbow Factory Project. Tak więc na wielki + za to. Na minus jest to że te sale były dostępne tylko do 18 i potem przeniesli się wszyscy do SleepRoomu lub do sali Twilight. A w obu odbywały się takie rzeczy że nie jest to wstanie opisać tylko odesłać do relacji video od RDP i od Twalot_z_Dziczy_(aka_SKWD) (a se nick krótki wymyślił) oraz do Galerii na Google +

Tak więc wydaje mi się że meet był udany mimo paru niedoróbek  Tak czy inaczej czekam na 2 Rocznicowego to może też się pojawię.

IMG_4593

Skomentuj

